2015. december 15., kedd

26. fejezet

 - Hé! Várj már egy pillanatot! - hallottuk Bálint hangját, ahogy próbál valakit az ajtón kívül tartani, sikeretlenül. A következő pillanatban pedig Áron robbant be az ajtón, de mikor meglátott minket lehorgonyozott. Ösztönösen elhúzódtam Márktól, mert túl közel volt ahhoz, hogy ezt mások is lássák.
 - Mindent el akarsz cseszni nekem, mi? - kérdezte Márk Árontól. - De tudod mi? Most nem fogod. - ölelte át a derekam, én meg azt hittem ott helyben elájulok. Nem azért, mert Márk szorosan ölelt, hanem a helyzet miatt. Mert fogalmam sem volt, hogy mi fog kisülni ebből az egész szituációból.
 - Elmehettek ti a fenébe! - sziszegte dühösen, majd hátat fordított és félre lökve az ajtóban állókat, elment.
 - Áron! - kiáltottam utána, de meg sem hallotta. Ezt hallva, Márk karja megfeszült, majd elengedett és tett egy lépést hátra.
 - Menj csak utána! - mondta tiszta gúnnyal a hangjában. - Komolyan mondom, menj csak!
 Totál beparáztam, mikor ezt mondta. Kihallatszott a hangjából a düh és tudtam, hogy ha most nem teszek valamit, akár el is áshatom magam, de Márknak már nem fogok kelleni.
 - Nem. - jelentettem ki.
 - Mi? Nem mész a legjobb barátod után, aki féltékenységi rohamot kapott, hogy kiengeszteld?!
 - Mért? Ezt szeretnéd? - kérdeztem, habár tudtam rá a választ.
 - Csinálj, amit akarsz. - rázta meg a fejét lemondóan.
 - Jó. -  mondtam, majd odaléptem hozzá, lábujjhegyre álltam, megfogtam a két arcát és a számat az övére tapasztottam.
 Meglepődött. Először nem is viszonozta a csókomat, majd mikor rájött arra, hogy mi is a helyzet átölelte a derekamat és hevesen el kezdte falni a számat. Azt hiszem túlságosan beleéltük magunkat, mert egy idő után egy csomó húú-zást meg füttyögést hallottunk, mire elhúzódtunk egymástól. Mondanom sem kell, hogy az arcom rögtön paprikavörösbe váltott. Persze Márk nem zavartatta magát, önfeledten vigyorgott, majd a fülembe suttogott.
 - Vörös az arcod, csak nem zavarba jöttél? - piszkálódott, mire oldalba könyököltem.
 - Hülye. - mondtam, de ő csak kinevetett és nyomott egy puszit a fejemre.
 - Azt hiszen párkapcsolati tanácsadó leszek. Nagyon jó vagyok benne. - jegyezte meg Bálint.
 - Attól még nem vagy jó benne, mert összezártál két embert. - csitítottam, hogy ne ragadtassa el magát.
 - De összehoztalak titeket, nem? - nem válaszoltam, mert nem tudtam erre a választ. Tényleg úgy tűnt, mintha egy pár lettünk volna, de ezt nem jelentettük ki.
 Mivel én nem válaszoltam, Márk megadta helyettem a választ.
 - De. - erre nagyot dobbant a szívem és nem tudtam elfojtani a mosolyomat. Persze ezt Márk észre vette és látszólag kedvére való volt, mert kaptam tőle egy szájra puszit.
 Épp ekkor becsengettek és ő felajánlotta, hogy elkísér az osztályomig. Bálint gyorsan lelépett, mert nem akart a plusz egy fő lenni, mi pedig kézen fogva elindultunk a legfölső emeletre. A folyosón kicsit kellemetlen volt végig haladni, mert szinte mindenki megbámult, egyesek pedig össze is súgtak. Nesze neked népszerű barát! Márk megérezhette, hogy kellemetlenül érzem magam, mert bátorítóan megszorította a kezem, majd elengedte és inkább átkarolt, hogy nagyobb biztonságban érezzem magam.
 - Suli után haza kísérlek. De addig amúgy is találkozunk. - mondta, amikor már az ajtó előtt álltunk.
 - Oké. - mondtam, majd lehúztam a nyakánál fogva és egy búcsúnak szánt csókot adtam neki. Mikor elhúzódtunk egymástól eszembe jutott valami, ami tudtam ,hogy nem fog neki tetszeni, de muszáj volt elmondanom. - Ugye nem fogjátok megölni egymást Áronnal?
 - Megpróbálom, oké? - fújt egyet. - De ha ő kezdeményez, akkor nem hagyom magam.
 - Figyelj! Tudom, hogy ez nem fog tetszeni neked, de... beszélnem kell Áronnal.  - erre csak megforgatta a szemét. - Szeretném vele tisztázni a dolgokat. Ennyi. Nem szeretnék rosszban lenni vele.
  - Értem.
  - De ugye nem haragszol?
  - Még egy csókért cserébe nem. - mondta már játékosan, én meg szívesen teljesítettem az óhaját.

 Persze mire beértem az osztályba már mindenki tudta a nagy hírt. Hogy honnan? A válasz neve Bálint.
 Még, hogy a lányok pletykások...
 Na szóval. Veca mikor meglátott rögtön a nyakamba ugrott, Karola, Netti és Detti körém gyűlt, hogy elmeséljek minden apró részletet. A lényeges eseményeket már ismerték, mert Bálint azokról is beszámolt.
 Márkkal minden szüneten együtt lógtunk. Az első szünetben a mi osztályunkban voltunk, de mivel a kedves osztálytársaim folyton kíváncsian hallgatóztak és mind körülöttünk ugráltak, úgy döntöttünk, hogy semleges helyen töltjük el együtt a szüneteket (udvar, büfé, folyosó).
 Ahogy megbeszéltük, haza is kísért. Fél órán keresztül beszélgettünk a kapu előtt. Sajnos ezt az otthon ülő bátyám is észre vette és muszáj volt kidugnia az orrát a házból, hogy bemutatkozzon.
 Miután meghallotta Márk nevét egy mindent tudó mosoly kúszott az arcára.
 - Szóval te vagy az, aki annyira elcsavarta a húgom fejé, hogy nem az útra figyelt, mikor elütötte az autó. - ő és Márk viccesnek találták ezt a beszólást, én kevésbé.
 - Elcsavartam a fejed? - kérdezte Márk győzelemittasan, de erre nem voltam hajlandó válaszolni. - És mesélt rólam? - intézte ezt a kérdését a bátyámhoz, mire ő helyeslően bólintott.
 - Amúgy nem úgy volt, hogy most rosszban vagytok és próbáljátok utálni egymást? - vonta fel gyanakvóan a szemöldökét a bátyám. Én megint hallgatásba burkolóztam, ezért Márk szólalt meg.
 - Szeretnéd inkább te elmondani a bátyádnak vagy mondjam én?
 - Az van, hogy...aaa...kibékültünk.  - mondtam nehézkésen, mert hát az elején mindig nehéz az ilyesmiről beszélnem a családtagjaimnak.
 - Annyira, hogy már csókolóztok is? - próbált komolyságot erőltetni magára a bátyám, kevés sikerrel.
 - Láttad?
 - Épp ezért jöttem ki, mert kíváncsi voltam, hogy ki turkál a húgom szájában.  - mondta, mire megint úgy elpirultam, mint a paradicsom. - Ugye ez nem valami barátság extrákkal?
 - Mivel Anna ilyen kis szégyenlős, elmondom én. Együtt járunk. - puszilta meg a hajamat, én pedig a mellkasába fúrtam a fejem.
 Nincs több tagadás.
 Szeretem.

Sziasztok! Sajnálom, hogy csak most hoztam a részt. Mikor lett volna időm írni, akkor lusta voltam, mikor pedig lett volna kedvem, akkor időm nem volt.
Tudom... kicsit elfuserált lett. Ha van kedvetek írjátok le a véleményeteket és pipáljatok! :D
Üdv, Daphne! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése